«

»

szept 18

Ingyenes horgolás mintagyűjtemények magyarul

Teljesen jogos az igény a magyar nyelvű mintagyűjtemények iránt, hiszen nem mindenki érthet és olvashat angolul… Épp ezért keresgéltem ingyenes magyar nyelvű horgolás mintagyűjteményeket. Kétségtelen,

lényegesen kisebb a választék, de meglepődtem, amikor végül összeállt ez a lista. Elöljáróban két dolgot jegyzek meg: nem linkeltem azokat az oldalakat, ahol a mintagyűjtemény abból állt, hogy magazinok beszkennelt oldalait tették közzé… hm-hm

A másik dolog pedig, hogy rengeteg, de rengeteg olyan személyes blog létezik, amelynek tulajdonosa gyönyörűbbnél-gyönyörűbb holmikat horgol és ír róluk. Olykor leírást is közzétesz. Ezeket a blogokat a válogatásnál most kihagytam. Legközelebb viszont belőlük szemezgetek. :))

Lássuk tehát a listát! :)

http://www.kreativkezimunka.hu/?_i=mMagazin, webshop és kreatív ötlettár. Magazin részében horgolt modellek, kiegészítők és lakásdíszek leírása található, ingyenes és térítéses vegyesen.

www.koteshorgolas.com Ingyenes kötés és horgolás mintagyűjtemény. Kissé nehezen áttekinthető, de hasznos leírások találhatók. Horgolt dekoráció, divat, kiegészítők mellett horgolás videók is fellelhetők.

 http://www.kezimunkasuli.hu/Az oldal fő profilja a kötés és a horgolás oktatása, azonban a galériába a regisztrált tagok alkotásokat és annak leírásait is közzétehetik. Emellett havonta jelenik meg ingyenes online magazinja ötletekkel, mintaleírásokkal, szintén a regisztrált tagoknak.

 http://www.amigurumi.hu/Ennek az oldalnak nagyon megörültem, amikor rátaláltam, hiszen hiánypótlónak tartom. Az amigurumi (horgolt állatka) készítésének az alapjaival ismerteti meg a látogatót, leírásokkal, magyarázatokkat, linkajánlásokkal.

 http://www.barkafonal.hu/shop/horgolosuli/Elsősorban fonal webshop, viszont horgolósulijában változatos horgolmányok elkészítésének részletes leírása található, világos magyarázatokkal, videókkal. A webshopukban pedig vásárlás esetén, ingyenes minták közül is lehet válogatni.

 http://fonalshop.hu/mintatar-222-db-ingyenes-horgolasmintak-c-199_202.htmlSzintén fonalbolt,  a vásárlás esetén azonban ingyenes minták közül is lehet választani.

http://www.reatex.hu/store/index.php?main_page=index&cPath=203

Kézimunkaáruház. ingyenes modell leírás kategóriában három modell közül lehet választani, köztük egy horgolt.

http://www.gombolyda.hu/webshop/minta.html

Egyik kedvencem. Újonnan indult fonalbolt, webshop – remélhetően  egyre bővülő – horgolás minta választékkal.

http://otlettar.1001fonal.hu/

Kötős-horgolós ötlettár, 10 oldalon keresztül, oldalanként 8-8 mintából lehet válogatni. A leírások elérhetősége linkelve. (A leírások részben magyar nyelvűek)

http://www.varazsgombolyag.hu/webshop&action=list_items&kategoria_id=1305471255

Izgalmas, igényes weboldal, szerkesztője saját tervezésű horgolásainak mintáit teszi közzé, precízen, részletesen.

Igaz, hogy utólag, de mindenképp mutatok még egy linket, hiszen egy új és nagyon ígéretes oldalról van szó! A http://knitcrochet.hu/ oldalon kötés és horgolás minták, leírások találhatók magyar nyelven. A minták többségét idegen nyelvből fordították, a tervező hozzájárulásával.

Elképzelhető, hogy léteznek még egyéb gyűjtemények, csak épp nem találtam rá. Ha pont a te kedvencedet hagytam ki, ne habozz: írd meg bátran és sürgősen pótolom. :))

A végén pedig összegzem az ígéreteimet: horgolós blogok gyűjteményéről, majd pedig a ravelry-ről is bejegyzést írok. (Ezt a múltkori, angol nyelvű horgolás-mintagyűjteményes bejegyzésemnél ígértem) :)

4 comments

Skip to comment form

  1. morvai erzsi

    végre valakinek eszébe jutott, hogy nem mindenki tud angolul,és magyar változatot kreált.

  2. Szélig Lászlóné Gabi

    Csatlakozom az előttem szólóhóz,mert különössen az én korosztályomnak /70év/ nem volt lehetősége idegen nyelvet tanulni!A legtöbb kézimunka és még sok minden peddig vagy angol vagy német nyelven van leírva.Jó a mai fiataloknak,hogy tanulhatnak nyelveket,de kell is!
    Köszönet,hogy magyarul irsz!

  3. Zsuzsa

    Köszönöm én is szeretek kötni és horgolni sőt a kivarrásokat is kedvelem, a magyar nyelvért meg külön köszönet. Valóban nem mindenki húsz éves, én egy 36 éves anyukától kaptam a címet.

  4. Kata (SzeretekHorgolni)

    Örülök, hogy idetaláltál, remélem sok hasznosat találsz. :)

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Az alábbi HTML kódok használhatóak: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>